ΓΡΗΓΟΡΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
- ΠΛΗΡΩΜΗ
- ΔΙΑΝΟΜΗ-ΠΑΡΑΔΟΣΗ
- ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
- ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
- ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
1. ΠΛΗΡΩΜΗ
- Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση email σας είναι σωστή, καθώς εκεί θα σταλεί η επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.
- Επιλέγοντας «Ολοκλήρωση παραγγελίας» θα μεταφερθείτε στη σελίδα ασφαλών τραπεζικών πληρωμών.
- Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή, θα μεταφερθείτε ξανά στον ιστότοπο του διαδικτυακού καταστήματος «Greenblu».
- Θα σταλεί ένα email επιβεβαίωσης. Παρακαλώ κρατήστε το για μελλοντική αναφορά.
2. ΔΙΑΝΟΜΗ-ΠΑΡΑΔΟΣΗ
- Παραδόσεις γίνονται μόνο στην Ελλάδα. Καλέστε μας απευθείας για παραδόσεις σε άλλες χώρες.
- Σε κάθε παραγγελία προστίθεται μια τυπική χρέωση αποστολής. Παραγγελίες άνω των 50,00€ παραδίδονται δωρεάν.
- Μπορούμε να παραδώσουμε μια παραγγελία μόνο σε μία διεύθυνση. Οι παραγγελίες δεν μπορούν να χωριστούν σε περισσότερες απο μία.
- Στόχος μας είναι να παραδώσουμε όλες τις παραγγελίες εντός (5) πέντε εργάσιμων ημερών. Οι παραδόσεις γίνονται μόνο Δευτέρα-Παρασκευή μεταξύ 9 π.μ. και 6 μ.μ.
- Μια τρίτη εταιρεία ταχυμεταφορών χρησιμοποιείται για την παράδοση παραγγελιών για λογαριασμό μας. Απαιτείται υπογραφή για την παράδοση, επομένως βεβαιωθείτε ότι κάποιος είναι διαθέσιμος για να παραλάβει την παραγγελία.
- Οι παραγγελίες δεν θα παραδίδονται σε τρίτους, όπως γείτονες.
3. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
- Καλέστε μας απευθείας εάν δεν είστε ευχαριστημένοι, για οποιονδήποτε λόγο, με την παραγγελία σας.
- Καλέστε μας απευθείας εάν κάποιο προϊόν έχει καταστραφεί κατά την παραλαβή της παραγγελίας. Είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του καταστρεμένου προϊόντος.
4. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Εάν επιλέξετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, τότε θα εκδοθεί επιστροφή χρημάτων εντός 30 ημερών.
- Εάν τα εμπορεύματα έχουν παραληφθεί, θα πρέπει να επιστραφούν στην κατάσταση στην οποία παραλήφθηκαν και με δικά σας έξοδα προτού εκδοθεί η επιστροφή χρημάτων.
5. ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
Δείτε τους πλήρειςΌρους & Προϋποθέσεις
*** Τελευταία ενημέρωση: 1/3/2021